Se alle eksemplarer
Henter beholdningsoplysninger.
Detaljer om materialet
Type
Cd (musik)
Format
1 cd, 1 bilag
Sprog
engelsk
Genre
folkrocksinger/songwriter
Emneord
Emnetal
78.794:5
Bidrag af
Indhold
It's Not Just Me, It's EverybodyChildren of the EmpireGrapevineGod Turn Me Into a FlowerHearts AglowAnd in the DarknessTwin FlameIn Holy FluxThe Worst Is DoneA Given Thing
Forlag
Sub Pop Records
Målgruppe
voksenmaterialer
Anmeldelser
Soundvenue, 2022-11-18
"Weyes Blood er på sit femte studiealbum mere episk end nogensinde. Til tider bliver det svulstigt, men 'And in the Darkness, Hearts Aglow' understreger, at smuk musik godt kan have en kritisk brod"
Soundvenue, 2022-11-18
Pitchfork, 2022-11-18
"Best New Music" - "Natalie Mering's majestic fifth record is a dispatch from the center of catastrophe-an idiosyncratic set of love songs and secular hymns with lushly orchestral arrangements"
Pitchfork, 2022-11-18
Glide magazine, 2022-11-18
"With 2019's breakthrough Titanic Rising, Weyes Blood shifted her career onto a higher plane. The follow-up, And In The Darkness, Hearts Aglow, cements her status as a must here grandiose artist as the soaring song structures, deep lush instrumentation, and insightful lyrics combine to form a winning full-length journey"
Glide magazine, 2022-11-18
Politiken, 2022-12-02
"Natalie Mering er en suveræn musikalsk begavelse, der med sit femte album, 'And in The Darkness, Hearts Aglow', har lavet endnu et stille brag af en plade under Weyes Blood-aliasset ... Hun tager temperaturen på sin omverden, den er alt for varm, og hvad gør man så? Tja, hvis man er et geni som Natalie Mering, så gør man det, man er bedst til: Laver en vidunderlig plade om det"
Politiken, 2022-12-02
Gaffa online, 2022-11-18
"And In the Darkness, Hearts Aglow er et glimrende album, og med et lidt større mod til at turde dyrke de helt store bombastiske kompositioner kunne Weyes Blood meget vel have endt med fuld stjerneplade"
Gaffa online, 2022-11-18
Undertoner, 2023-01-11
"albummet flyder desværre alt for meget sammen. I mine ører bliver især pladens anden halvdel til en grød af monotone popsange og instrumentalnumre, der hverken fænger eller efterlader noget særligt indtryk. Det hele er upåklageligt velorkestreret og -produceret, men der er bare ikke noget ved det, der får mig til at spidse ører (...) en kedsommelig ensformighed i udtrykket"
Undertoner, 2023-01-11